KPSS SINAV BAŞVURU TARİHİ SONUÇLARI 2016

2016 KPSS ORTAÖĞRETİM TERCİHLERİ

Önlisans Kadroları


6 yorum:

Adsız dedi ki...

kpss den 95 aldım el sanatları mezunuym beklıyorummmm.....

Unknown dedi ki...

merhaba orta okul mezunuyum şidmi ise açıl lise okuyorum bu sınava grebilir miyim

Unknown dedi ki...

merhaba ben otra okul mezunuyum açık lise okyorum 2010 yılı kpss sınavına girebilir miyim

Adsız dedi ki...

adim şükrü askerliğimi yaptim liseyi bitirdim makin bölümü mezünuyum işim yok yardimci olbilecek varmi bana.

Adsız dedi ki...

2008 DE YERLEŞEMEDİM ŞİMDİ TEKRAR TERCİH YAPMA HAKKIM VARMI LÜTFEN BU KONUDA YARDIMCI OLURMUSUNUZ

isa dedi ki...

hocam 2010 kpss den 81.849 aldım önlisans makina resim ve konstrüksiyon mezunuyum.2009/3 de ki alımlarda 79 la atanan arkadaşlar var sizce hazirandaki yada kasımdaki alımlarda atanma şansım varmı.yardımcı olursanız sevinirim iyi günler

Yorum Gönder

Soru - Yorum Kutusu