KPSS SINAV BAŞVURU TARİHİ SONUÇLARI 2016

2016 KPSS ORTAÖĞRETİM TERCİHLERİ

Kpss Tercih Formu Ne Zaman Yayınlanacak?

Kpss Tercih Formu


Kpss Tercih Formu  Ösym Tercih Sayfası

Tercih yapabilmek için 21 Eylül 2008 tarihindeki önlisans ve ortaöğetim
ve 28-29 Haziran 2008 tarihindeki lisans mezunları için yapılan sınav girmek gerekiyor.
Tercih klavuzunda kullanılan terimler ortaöğretim puanı : KPSSP94
önlisans: KPSSP93  lisans :KPSSP3
Ataması yapılacak kişi sayısı :14250,
En çok personel alımı yapacak kurumlar:Diyanet İşleri , Gümrük Müsteşarlığı, İçişleri ve Maliye Bakanlığı.
En az önlisans,en çok lisans mezunu alınacak.

78 yorum:

Adsız dedi ki...

KPSS DEN 54 PUAN ALDIM MESLEK LİSESİ ELEKTRİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM HERHANGİ BİR YERE YERLEŞME İMKANIM VARMI?

Adsız dedi ki...

Malesef yerleşme ihtimali yok

Adsız dedi ki...

KPSS 62 PUAN ACABA BIR IHTIMAL OLUR MU !!! FELEK YUZUME GULER MI SIZCE ? :=)

Adsız dedi ki...

62 Puanla atanma şansınız yok.

Adsız dedi ki...

merhaba kpssden 73.540 puan aldım önlisans makine teknikerliği mezunuyum bi yere yerleşme imkanım varmı? sizce

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN KPSSDEN 71 PUAN ALDIM EHLİYETİM VE BİLGİSYAR SERTİFİKAM VAR HİZMETLİ VE ŞÖFÖRLÜKLER YAZDIM ATANMA ŞANSIM VAR MI?

Adsız dedi ki...

MEMURLUK İÇİN İLK 10000'E GİRMEK YETERLİ Mİ

Adsız dedi ki...

kpss den 68 aldım ebelik bölümüyüm istanbul a yerleşebilirmiyim ebe olarak

Adsız dedi ki...

Bunca düşük buan alan insanlar atanıyor normal ve yüksek puan alan insanlar neden atanmıyor anlam veremiyorum bizim suçumuz nedir soruyorum devlete garibanlar hep bakıp kalıyor zenginler istediği yere atanıyor nerede burda Adalet...

Adsız dedi ki...

sağlık meslek lisesi mezunuyum we 62 aldım atanma ihtimalim ne??

Adsız dedi ki...

2008 kpss den 67 puan aldım. nereleri tercih edebilirim.

Adsız dedi ki...

selam 76 puan aldım lıse mzunuyum..bil.sertıfıkam var m.e.b. onaylı atanma sansım varmı..

yeliz dedi ki...

83.496 puanım var önlisans muhasebe bölümü mezunuyum. atan ma şansım varmı....

Adsız dedi ki...

yok olamaz hır olursunuz

Adsız dedi ki...

duz lise mezunuyum 54 puan aldım yerleme şansım varmı tşkl

Adsız dedi ki...

slm ben kpssden 90.625 aldım
ilk yerleşmede yerleştirilmedim. acaba diğer tercih tarihini bilen var mı? ve yerleşme durumum var mı?

Adsız dedi ki...

lise mezunuyum bilgisayar sertifikam var 2006 da 65 puan aldım yerleştirilme şansım var mı?

Adsız dedi ki...

ben sınava girdim ve 82 alıp tercih yapmadım bu tercihler 1 kere mi oluo bi şansım var mı 2ciye tercihler olursa yapmak istiorum ama hiç bi bilgim yok yardımlarınızı bekliyorum

ADNAN dedi ki...

ben sınavdan 70aldım düz lise mezunuyum fakat güvenlik kazan ehliyet esınıfı bilgisayar sertifikalarım iş bulabilirmiyim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar adam 29 puanla yerleşiyorda biz nasıl yerleşemiyoruz.hemde ankara merkeze

muho dedi ki...

mrb.gumruge gırebılmem ıcın kac puan almam gerekıyor .gumruge gırebılmem ıcın kpssnın hangı puan turunden yerlestırılıyor.

fatih03 dedi ki...

Selamün aleyküm arkadaşlar ben 73 puan aldım İ.H.L mezunuyum ilk tercihi yapamadım tekrar tercih olacak mı bilgisi olan arkadaşlar haber verirlerse sevinirim şimdiden teşekkürler ALLAH a emanet olun...

Adsız dedi ki...

72 puan aldık hani hic bir yer yok birde 2 yıllgi btirdikten sonra jdenicem

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bir yapı ressamlığı öğretmeni mezunu nereleri tercih edebilir bilen var mı

hakki dedi ki...

arkadaşlar bence ümitlenmeyin fazla bu ülkede hersey adaletsizlik üzerine kurulmuş bu düzeni değiştirmek zor..

hakki dedi ki...

kpssp4 tercihleri ne zaman olacak
bilgi verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

merhaba kpssden 56 puan aldım bigisayar sertifikam var lise muhasebe mezunuyum deneyımım var yerlesme ımkanım varmı

Adsız dedi ki...

inşaat teknikeriyim 72 puan aldım ama kaç yıldır halen açıktayım yerleşemedim.2. tercihler ne zaman bilgisi olan cevap yazsın lütfen.(Beril)

KPSS dedi ki...

En erken Haziran en geç Eylül ayında tercihlerin yapılacağını düşünüyoruz.

Adsız dedi ki...

merhaba lise mezunuyum kpss den 53 puan aldım tıbbi sekreterlik ve bilgisayar sertifikam var deneyimim var nerelere girebilirim

Adsız dedi ki...

hiç bir yere sevgili kardeşim 60 puan barajını geçmen lazım

Adsız dedi ki...

degerli magdur ve magdure arkadaslarım ben İ.H.Lmezunuyum 64 puan aldım yerlesme sansım var mı? bide yeni tercihler nezaman yayınlanacak tesekurler

Adsız dedi ki...

ben meslek lisesi elektirik mezunuyum kpss den 66 puan aldım girme ihtimalim var mı sizce

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar ben 69 ouan aldım bu sgk ya memur alınıcakmış acaba ne zaman tercih olacak haberi olan varsa lutfen söylesin seyfullah yaşar

balım dedi ki...

merhaba ben ticaret meslek lisesi bankacılık bölümü mezunuyum.tc.ziraat bankasında staj yaptım.şu an kamu yönetimi 4.sınıf öğrencisiyim.ama kpss'ye ortaöğretim olarak girdim ve 74.057 puan aldım.isteğim ise iyi bir bankacı olmak.adana,osmaniye,mersin,hatay,malatya tercihlerim arasında.beni bilgilendirirseniz memnun olurum.saygılar.

Adsız dedi ki...

..........arkadaşlar 78 puan aldım yerleşemedim 54 puan alan arkadaşım torpil sayesinde yerleşti boşa çabalıyoruz dayın varsa adamsın............

Adsız dedi ki...

2008 de 85 puan aldım ankya yerleşme ihtimalim war mı???

abdullah dedi ki...

2.tercih yerleştirme nezaman olacak kpss ortaöğretimden 70,49 aldım yerleşmem mümkünmü ihl.mezunuyum imamlık yeterlilik belgem var teşekür ederim

Adsız dedi ki...

BEN LİSE MEZZUNU 1999'DAN BERİ KPSS'YE GİRİYORUM KAZANIYORUM AMA MALESEF ARTIK İNANCIM KALMADI SINAV BAHANE [DAYIN SENİ 45PUANLA BİLE YERLEŞTİRİR].........

songül dedi ki...

slm ben sağlık meslek lisesi laboratuvar teknisyenliği mezunuyum kpss den 73 aldım atanabilirmiyim?

ergen dedi ki...

mrb sağlık meslek lisesi laboratuvar mezunuym.64 puanka atanabilirmıyım?ve tercihler ne zamn bilen var mı tam olarak?

Adsız dedi ki...

85 Puanla Ankara olabilir...

Adsız dedi ki...

mrb ben düz lise mezunuyum sınavdan 73.457 aldım sizce temmuz atamalarında biyer tutarmı şimdiden teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

kpss 2006 90 puan aldım yerleşemedim şimdide tercih yapamıyorum....
türkiyedeki bu düzen insanı faşist te yapar teröriste yapar
söyleyin allah aşkına bu hangi kitapta yazar dayısı olanların memleketi allah belanızı versin

halilkas07 dedi ki...

arkadaşlar ben kpss'den 86 puan aldım yerleşirmiyim ayrıca düz lise mezunuyum şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki...

BEN ÖNLİSANS KOOPERATİFÇİLİK MEZUNUYUM 58.323 ALDIM YERLEŞEMEM SANIRIM DİMİİ

Adsız dedi ki...

kpss'den 65 aldım hereleri tercih etmem lazım

Adsız dedi ki...

menkul kıymetler ve sermaye piyasası mezunuyum 79 aldım atanma şansım nedir acaba???

Adsız dedi ki...

kpss den 82 puan aldım düz lise mezunuyum yerleşme şansım varmı

Adsız dedi ki...

kpss den 70 aldım düz lise mezunuyum nereleri tercih etmem lazım

Adsız dedi ki...

merhaba benim annemde ortaöğretim mezunu d.bakırda yaşıyoruz annem kpss girdi 68 aldı ve yerleşemedi şimdi dicle ünvsinin onkoloji bölümünde kalıo peki annem sağlık ocağına gele bilir mi cevap bekliyorum teşekkürler

Adsız dedi ki...

meslek lisesi elektrik mezunuyum kpss den 71 aldım atanma şansım varmı?

Adsız dedi ki...

DİKKKKAAAAAATTTTTTT .....
YA ANLAM VEREMİYORUM KPSS TERCİHLERİ YAPICAM VE 10 GÜNLÜK SÜREDE 4 GÜNDÜR OSYM NİN SİTESİ KAPALI BU NE BİÇİM SİSTEM YAAA EL ALTINDAN ALIM YAPILCAKSA HİÇ ALIM YAPCAZ DİYE DUYURU YAYINLAMASINLAR

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ülkemizde torpili olan işe giriyor diğerleride kös kös oturuyor onları izliyor...

Adsız dedi ki...

bn 71 puan aldım laboratuvar teknisyeniyim ortaöğretim mezunuyum acaba bu puanla atanma şansım var mı

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben 2008 yılı kpss sınavında 93 puan aldım ama yerleşemedim. ama bazıları sınavdda ismini yazması bile sınavı kazanmasına yeterli oluyo. ben birşey anlamış değilim boşa çalışıyoz valla.

Adsız dedi ki...

BN TUFAN 2008-KPSS Ortaöğretim/Önlisans PUANIM 85.377 VE SIMDI BEN ANKARA UNIVERSITESI ZIRAAT MUHENDISLIGINDE OKUYORUM HEM MEMUR OLUP HEM DE OKALA DEVAM EDEBILIR MIYIM BENI BILGILENDIRIR MISINIZ..

LÜTFEN OKUYUN VE GERÇEKLERİ GÖRÜN ARTIK dedi ki...

siz ne diyorsunuz arkadaşlar.daha anlamadınızmı kpss nin devletin bi para makinası oldugunu adam bası yaklasık 50 TL alıyolar tek oturum için.giren sayısını herkes biliyor zaten.elde edilen gelire bakın siz.
bide su var listeden sectim ben bunları ANKARA MERKEZ MAKİNA MÜHENDİSİ ATAMASI 43 ile yapılan bir ülke burası. inanmayan açsın 2009/1 ataması yapılan adaylar puan listesini baksın osymnin sayfasından.
ve bu sadece bi tanesi bundan yakalsık olarak 12 tane civarı var o listede inceledigim kadarıyla. bizde çalışalım bişeyler olsun diyoruz. bence bu ülkede bişeyler olana kadar kimse su kpss sınavına felan grmesin zaten atama felandA YOK. ne zamanki değişir sistem gençlerimiz iş bulur mezun olunca o zaman düzzelir bu toplum. bence yurtdısı basvurularınızı yapın hemen gidip oralarda mesleklerinizi layıkıyla yerine getirin.

Adsız dedi ki...

siz kimin yurt içinde yada yurt dışında ne yapacağına fikir veremezsinizz bizden önce sizlerin değişmesi gerekiyor heryeri kapattınız yangelip yatıyorsunuz sonra yeni nesile laf atıyorsunuz hangi kurum'da adam gibi çalışma yok neyse bunlara gerek yok siz becerebilirseniz kendi işinizi yapın ...

Unknown dedi ki...

2008 ÖNLİSANS KPSSDEN 67 PUAN ALDIM MUHASEBE MEZUNUYUM BİLGİSAYAR İŞLETMENLİK SETİFİKAM VAR. ATANMA ŞANSIM VATR MI_ KASIMDA TERCİH YAPILACAKMI **

Adsız dedi ki...

94 puan aldım lise mezunuyum harhangi bir yere yerleşemedsim

Unknown dedi ki...

selam arkadaslar ben ortaögretim elektrik bölümü mezunuyum kpss den 83,916 puan aldım acaba yerleşme sansım var mı?
yardımcı olursanız cok sevinecegim .

Adsız dedi ki...

slm ben elektrik önlisans bolümünü 90.87 aldım bedaş ı yazsam olurmu:D

Adsız dedi ki...

Selam ben kapss den 73,181 puan aldım ve açık öğretim lisesi sosyal bilimler mezunuyum.En çok nereleri tercih yapabilirim

Adsız dedi ki...

iyi günler ben kpssden 76 puan aldım harita teknikeriyim atanma ihtimalim varmı? tsk

Adsız dedi ki...

merhaba ben sağlık meslek laboratuvar cıkslıyım 2008 kpss puanım 68,385 atanma sansım var mı?

Adsız dedi ki...

ben 66 puan aldım yerleşme ihtimalim nedir

Tunç dedi ki...

2009/6 KPSS SINAVINA GİRDİM 2010 İLK YERLEŞTİRME TERCİHİMİ YAPMAK İSTİYORUM TERCİH YAPMA HAKKINIZ YOK DİYE UYARI ÇIKIYOR.BU KONUDA BİLGİSİ OLAN VARMI ACABA NEDEN TERCİH YAPAMIYORUM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar boşa çaballıyoruz türkiyede iş bulmak zoooor kaldıki emeğinin hakkıyla bile bulmak hepten zor.hep para tuzağı bu sınavlar... iyi puan alsak bile yerleşemiyoruz niye bidaha girip bidaha para yemek istiyolarda ondan...devir TORPİL devri... ama hakımızı yiyenleride Allah a haval ediyorum...iki yakası biaraya gelmez inşallah hadi aeo

Adsız dedi ki...

merhaba ben 2yıllık bahçe ziraatı mezunuyum 2010 kpss sınavuında acaba kaç tane ziraat teknıkerı kaç puanla atanacak

Adsız dedi ki...

bu kpssden 95 ussu almak lazım girebilmek icin ha birde ankarada dayın olmak lazım

şeyma dedi ki...

merhaba lıse mezunu olarak gırdım kpss ye 75 puan aldım sızce nasıl yerleşme imkanı var mı?

Adsız dedi ki...

selam ben fatih dağcı 2010kpssde 54.363 puan aldım meslek lisesi mobilya bölimü mezunuyumve işkura başvura bilirmiyim ve bana bilgi verebilirmisiniz tel 05548909536

Adsız dedi ki...

selam ben fatih dağcı 2010kpssde 54.363 puan aldım meslek lisesi mobilya bölimü mezunuyumve işkura başvura bilirmiyim ve bana bilgi verebilirmisiniz tel 05548909536

Adsız dedi ki...

ortaöğretım soruları ne zamn acıklanıcak arkadslar bılen varmı saat kac oldu hala sorular yayınlanmadı...

Adsız dedi ki...

72 puan aldım anadolu lisesi mezunuyum yerleşme şansın var mı

Adsız dedi ki...

2012 ortaoğretim kpss puanım 82,51 ilk atamada nereleri yazarsam atanırımmmm

Adsız dedi ki...

2014 Kpssden 64 aldim lise mezunuyum yerlesme sansim var mi?

Yorum Gönder

Soru - Yorum Kutusu